Vilken underbar start på veckan...

2009-04-05 ♥ 14:33:09
Eller inte... har legat sjuk sen i tisdags =/ .. Har haft ont i halsen och hostat och vart helt död och i torsdags kväll insjuknade älsklingen också.. men han fick de värre än mig han har feber också stackarn. Idag mår jag mycket bättre så nu kan jag verkligen ta hand om honom och se till att han blir frisk. Män är juh typ döende när dom är sjuka av nån konstig anledning.

Imorron är jag ledig, jobbar hela dag på onsdag istället.. skön vecka jobbar bara 2 ½ dag och sen några dagars extra ledigt, hoppas de blir fint väder för nu har jag missat solen hela veckan, morr!

Våran lilla pojke har sparkat hur mkt som helst dom senaste dagarna, kan inte vart lätt för honom när hans mamma nästan hostat upp sina lungor, men de har vart så mysigt att känna honom böka runt där inne <3

Inte nog med att man vart sjuk så har de hänt en del inom familjen också, inte jag kommer ta upp här men de är ärlig talat inga roliga saker som har hänt. Man känner sig helt maktlös....

Idag har börjat ta tag i städningen, rensningen av lägeneheten är klar, de e inte mkt alls som fattas för bäbisen nu och nu vill jag bara städa så de är rent och fräsht här och sen fixar de lilla som är kvar innan bäbisen kommer.

Aldrig någonsin hade jag trott att en graviditet bara skulle flyga förbi.. drygt 13 veckor kvar, längtar så efter min lilla bäbisen.. fast de känns så skrämmande på samma gång. Älskar mina killar så mkt <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej gumman, försökt ringa utan svar. Ring när du kan puss!

2009-04-07 @ 12:20:10
URL: http://arctica86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0