Andra namn..

2009-08-19 ♥ 19:40:02
Igår var en fullspäckad dag.. först kom Mamma och mina systrar hit över dan, de fikades och gosades med Yosef.
På eftermiddagen åkte vi till Läkarhuset för en undersökning, nu har vi fått tid för omskärelse i början på Sept.
Vi hade tvätt tid + att Danijel fyllde igår.. så vi hade en del av hans familj här.. längtar tills vi har större lägenhet och inte behöver trängas så mkt =P haha.  De var en super bra dag hur som helst =)

Imorron ska jag umgås med Karin, först ska vi in till stan en snabbis och leta en klänning till mig för vi ska på bröllop i slutet av månaden. Ska lämna Yosef hemma med sin pappa, blir för stort projekt att ta med honom in till stan. Så jag har ungefär två timmar på mig att hitta en klänning innan Danijel ska åka och jobba. Får se vad Karin och jag ska hitta på under eftermiddan, jag vill till BVC och mäta och väga Yosef får se vad hon säger. Hoppas de e fint väder så vi kan ta en promenad runt sjöarna.

Vi har beställt nya gardiner till vardagsrummet, hoppas dom passar. dom kommer ge de lite mer liv i vardagsrummet.

Ush skulle behöva städa här hemma.. orkar inte. Tar de nästa vecka om Jessi ska komma hit ett par dar så kan hon roa Yosef under tiden. =)

Som rubriken lyder har vi kommit fram till ett andra namn.. Yosef Noah ska han heta =)

Nu har jag inget mer att skriva..

Älskar mina killar mer än allt <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Aj! Omskärelse?? han är ju fortf så liten??? gör det inte ont länge efteråt? när han ska kissa och sånt där. Kram

2009-08-19 @ 20:02:30
URL: http://theoalva.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har sätt en omskärelse och det va det värsta jag sätt i hela mitt liv... från min synvinkel är det barnmisshandel.. men alla har juh olika

2009-08-20 @ 15:37:50
Postat av: MiM

några ord om omskärelse..!

omskärelse som sker på rätt och naturligt sätt tar några sekunder.. barnet får bedövning och känner inget under utförandet.. det är läkt redan på några dagar..



jag råkade komma in på din sida.. undrar om du är muslim?? /M

2009-08-20 @ 22:22:28
Postat av: Barbie

förlåt att jag inte hört av mig. har fullt upp för tillfället. pluggat om dagarna, tränat om kvällarna & jobbar i helgen. Vill du ska veta att jag trots allt tänker på er, för det har jag tid att göra ibland <3

2009-08-22 @ 21:58:38
Postat av: Anonym

fan va sjukt hur kan du utsätta ditt eget barn för något sånt ??

2009-08-26 @ 11:20:25
Postat av: Sanna

Tycker det är sorgligt att folk kommenterar något anonymt, visar ju bara att ni inte kan stå för vad ni tycker, fegisar är vad ni är. Tror ni verkligen att Svenska sjukvården skulle utföra ett ingrepp som var skadligt för ett spädbarn? Är det även barnmisshandel folk som väljer att pierca sitt barns öron? Är det djurmisshandel om man kastrerar eller steriliserar sitt husdjur? Inte samma sak kanske, men det är verkligen på samma spår i tanken.

2009-08-28 @ 22:31:03
Postat av: Jessica

Visst fan kan jag hålla med om att det låter hemskt och ser förmodligen läskigt ut också. Jag skulle aldrig våga! Men omskärelsen har ju förmodligen ett syfte också!

2009-09-18 @ 10:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0