Åsikter

2009-08-26 ♥ 16:30:34
Oj vilka åsikter jag fick för att vi ska omskära våran son, ni får tycka precis som ni vill de skiter jag fullständigt i...Vi ser ingenting negativt med de, tydligen.. eftersom vi ska omskära våran son. Fegt att ni som är negativa inte kan stå för era åsikter utan är anonyma.
De va någon som frågade om jag är muslim, nej de är jag inte men min pojkvän och son är de.

Den här veckan har vi besök av moster Jessi =)
Ihelgen kommer pappa och farmor och farfar och hälsar på =)
Plus att vi ska på bröllop, hittade äntligen något att ha på mig igår i Solna centrum.

Tror att jag har en visdomstand på gång.. har skit ont, kan knappt äta.. ska ringa tandläkaren imorron om de inte känns bättre.. hoppas de går över!

Ne nu ska jag laga lite pyttipanna och vika tvätt.

Älskar mina killar över allt! Mitt allt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk på din son i stället. han kommer ju ha skit ont. stackars barn. hur fan tänker man när man utsätter sitt eget barn för något sånt?

2009-08-28 @ 10:10:38
Postat av: Paula

Man är inte värst allmänbildad om man tror att en omskärelse är tortyr mot ett barn. Eller så är man inte mycket äldre än 14 och blir skrämd av just ordet omskärelse. väx upp

2009-08-29 @ 00:53:10
Postat av: Jessica

Vad varje förälder väljer att göra med sina barn är upp till dem. Alla människor är vi olika. Jag slutade blogga om mig o mitt mammaliv för att jag orkadeinte med andras taskiga kommentrarer om d ena o d andra när de inte ens satt i just min enskilda egna situation. Jag mådde skit.



Saken är den att alla föräldrar gör vad DE anser är bäst för SINA EGNA barn. Ingen är bättre än någon annan.

2009-09-18 @ 10:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0