Mamma Pappa Barn

2009-08-12 ♥ 14:38:58
Satt precis och funderande på om jag skulle ta bort min blogg men nää jag behåller nog den ett tag till.

Yosef växer så de knakar, tiden rusar iväg och han är snart 1 ½ månad redan. Förra veckan vägde han 4280g och var 53,5cm lång. Han är vaken mer och mer och kan fixera blicken lite, sängmobilen är jätte intressant.  Tyvärr så har han haft ont i magen de senaste de dagarna men de verkar ha blivit bättre, vi har köpt semper droppar som vi ska ge honom så att de förhoppningsvis försvinner. De gör så ont i mitt hjärta när han skriker av smärta så jag hoppas så att de inte är något långvarigt. Nu har sovit i några timmar första gången på flera dagar, så hoppas hoppas.

Imorron får vi besök av Danijels syster med familj som har vart i Libanon hela sommaren och Danijels pappa.. ska bli jätte kul att visa upp våran ögonsten =) .. har plockat lite här hemma så de ser fint ut.

Nu vaknar min son, nu blir de mys framför Desperate Housewives.. har börjat kolla från början =)

Älskar mina killar över allt annat <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

blanda lite messmör i vällingen så blir han bättre i magen

2009-08-12 @ 19:11:06
Postat av: Cecilia

Ta absolut inte bort bloggen!

Jag läser juh!

Du får ta och komma ner och hälsa på i Eskilstuna snart. Din käre Gudmor och jag är jätte nyfikna på den lilla bebisen.

Hoppas ni har det bra!

kram kram.

2009-08-12 @ 20:32:21
URL: http://iiny.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Japp, Jag är gravid. Vet ej exakt BF än dock. Men har ultraljud om en vecka. Längtar som sjutton!



Kram

2009-08-17 @ 21:58:17
URL: http://iiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0