Julklappar

2009-12-13 ♥ 17:17:14

Nu är jag klar med julklapps shoppingen, eller nej en kvar till kusin André bara. Har i princip klickat hem alla julklappar på nätet. Hur bekvämt som helst =)

Som de ser ut idag kommer vi inte göra något spec på julafton =/ de blir juh inget hos Khalil och Gabbi i år.. och vi åker till E-tuna den 25-26e.. känn skit trist att inte fira på självaste julafton.

Häromdan kom Danijel hem med en julklapp till mig, jag listade ut vad de var och han kunde inte hålla sig. Haha fast de var mitt fel, jag ger aldrig up.. fast jag ville egentligen inte veta. Hur som helst så fick jag en Nespresso maskin... hela helgen har vi prövat dom 16 olika smaker vi fick med för att se vilka smaker vi ska beställa sen.
Så bara för att han förstörde min överraskning förstörde jag hans =P haha.. igår gick jag och hämtade hans och Karins julklapp.. Danijel fick en ratt och pedaler till sitt Ps3, tror att de var ganska uppskattat spec efter att han provat dem. =)

Min julklapp

Danijels julklapp + pedaler

Våran lilla älskling har inte mått bra ihelgen.. han fick vaccin sprutor i fredas och efter de var han gnällig och fick feber. Plus att han håller på och få en tand. Han har inte alls vart sig själv. Inatt var han först jätte pigg och skulle inte sova, när jag väl fått honom att somna vid 2 tiden inatt vakna han efter 10 min och bara skrek och skrek.. efter en alvedon somnade han vid halv fyra. Han fick sova emellan oss i våran säng. Mammas lilla bäbis <3 .. Är så glad för att Danijel kan behålla lugnet och få mig att vara lugn för annars hade jag fått panik inatt.
Älskar er så mkt mina älsklingar!! <3

I veckan ska jag försöka baka.. Karin måste vi träffa för hon åker till Zambia nästa vecka i 6 veckor. Vi har köpt den bästa julklappen till henne =) Hoppas hon gillar den.

Nu har jag en bajsblöja som väntar och sen ska Yosef få ett bad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0