Julklappar

2009-12-04 ♥ 10:09:32
Var uppe till halv fyra imorse och satt och kolla julklappar, tiden bara försvann.. men nu är jag nästan klar med allas julklappar tror jag.

Älskling - Vet vad jag ska köpa
Karin - Vet vad jag ska köpa
Pappa
Mamma
Jessi
Erica
Emma
Elvira
F&F - Har absolut ingen aning om vad farmor&farfar ska få

Kl.12 ska vi vara på BVC, Yosef ska få Vaccination 2 (mot barnsjukdomar) hoppas de bara är en spruta denna gång och inte två. Sen blir de att mäta och väga som vanligt =)

Yosef har börjat bli jätte pigg på kvällarna, så han ligger och gör sina ljud, skrattar och sprattlar nåra timmar i sträck =) Så himla söt, smälter hela tiden. Mamma älskar dig över allt annat <3

Ja just de.. jag kom i mina jeans för första gången på drygt 1 år =) Så jävla skönt, mina bantningspiller funkar verkligen =) .. Har gått ner ca 5kilo nu.. 5 till ska bort sen är jag nöjd. Underbart att slippa ha mysbyxor på sig hela tiden.

Nu har jag en bajsblöja som väntar..

Älskar mina killar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej vad kör du med för bantningspiller?=)

vill själv något kg men vet inte va jag ska välja utav allt som finns... lät smidigt med piller=) jätte snällt om du kunde skriva va dom hette

2009-12-06 @ 19:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0