Mellandagsrea

2009-12-28 ♥ 15:17:00
När jag var liten gjorde min farfar en gunghäst till mig, den gugnhästen had jag sparat och bad min pappa att ta med till Yosef sist han kom hit.. men den var lite trasig så han gav den till farfar som nu hade fixat den. Farfar hade till och med målat om den till Yosef.. den e jätte fin nu



Jag tog också med mig mina gamla gosedjur hem ch tvättade upp till Yosef =) .. Ska lägga dom runt skötbordet och hans säng så fort dom e torra.





Idag tog jag en vända i Solna centrum medan Danijel passade Yosef, ville kolla om jag hitta lite större kläder till Yosef nu på rean.. och jag hittade lite grann, älskar att shoppa kläder till Yosef =)
Yosef hade också fått presentkort på Kappahl av hans morfar och gammel farmor&farfar så de utnyttjade jag idag.






Mamma Annica fick juh också lite julklappar, precis de jag önskade mig:

 

Den rosa köpte jag idag på mellandags rean =)



Jag säger också tack för dom fina julklapparna...och Jessi jag lovar att du ska få en riktigt fin födelsedagspresent istället.

Höll nästan på att glömma.. mamma hade köpt ett par skit snygga skor, jag var verkligen tvungen att ha dom.. så innan vi åkte till farmor&farfar svängde vi förbi Tuna park.. och jag hitta dom =)
Men man kommer aldrig ut med endast ett par skor från skopunkten..




Nu har jag lite att fixa..

Älskar mina killar så obeskrivligt mkt <3

Kommentarer
Postat av: Emma Starkko

Allting va ju jättesött/snyggt! :D

och gunghästen kommer man aldrig glömma :)

Hoppas Yosef kan föra den vidare till hans barn sen! :)<3

2010-01-05 @ 21:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0