Design ändring

2009-02-18 ♥ 11:29:36
Fick lite hjälp av Johannes och ändra designen lite.. vill juh ha med mina killar <3 .. Är inte helt nöjd men vet inte vad jag vill ändra heller.. haha stackars Johannes. jag är nog lite krävande.. Vad tycker ni om designen?

Nu åker vi snart.. har inte ens tagit fram resväskan och börjat packa än.. man kanske skulle göra de.. jag lär juh behöva gå igenom hela min garderob innan jag hittar något att ta med mig.. vädret börjar iaf bli lite varmare där nu =) .. Hoppas vi kan sola!! Dom hade ett badhus i närheten läste jag igår.. så något bad blir det.

På lördag kommer pappa, Jessi, Erica och Emma hit och hälsar på <3 ska bli jätte kul har bara träffat Jessi sen i julas men inte dom andra =/ .. Ska bjuda på lite käk och fika.. men vad ska jag göra?! Pappa ska hjälpa oss att koppla in våran tvättmaskin också.

Magen växer på.. nu börjar den verkligen komma och jag ser verkligen gravid ut =P kan fortf nte fatta de. Lillen vill absolut inte sparka för sin pappa och vill så gärna att Danijel ska känna sparkarna. Älskar dig mitt liv, du är så underbar.. längtar tills våran bäbis är här <3

Nu ska jag göra mig iordning snart dags att åka och jobba.. 3 dagar till sen semester =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

jaaa!!! magen växer. ska bli kul att se!

2009-02-18 @ 13:50:09
URL: http://arkko.se
Postat av: ida

fin design :) förslag på fika gör kladdkaka med Jordnötsmör Riktigt smarrigt som käk kan du alltid göra Pasta med någon god sås !

2009-02-18 @ 14:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0