Familjedag

2009-02-21 ♥ 20:29:21
Idag kom  min pappa och 2 systrar upp och hälsade på. De har vart en jätte mysig dag med massa prat, spelande och mycket skratt. Kändes tomt när dom gick. Skräpmat blev de också. Älskar er <3 Erica du va saknad, men vi ses om 2 veckor =)

Pappa hjälpte oss att koppla in våran tvättmaskin så nu har jag tvättat en påse med bäbiskläder =) De e juh helt underbart att ha tvättmaskin. Tack för hjälpen pappa <3

När ska jag stå för de?! När ska jag våga möta alla igen? Jag kan inte gömma mig föralltid, skammen kommer aldrig försvinna och jag vet att de ändå kommer kännas bättre för varje gång man träffar dom men ändå drar jag mig undan för de. Förlåt älskling. Jag älskar dig så mkt!

För att övergå till något roligare så åker vi imorron bitti, allt har gått så fort med den här resan,v i bokade juh den för en vecka sen så jag har verkligen inte hunnit fatta att vi ska åka. Lär inte fatta de förens vi är på Arlanda imorron bitti. Hoppas bara att de blir en lyckad resa trots att vi inte kan sola och bada hela dagarna. Ska bli skönt att komma bort och få lite avkoppling bara jag och mitt liv.

Packningen är så gott som färdig bara lite små saker kvar, ska fixa frukost till flygresan och duscha sen är allt klart.

Ha de så bra här hemma så hörs vi om en vecka.

Älskar min killar, utan er vore jag ingenting <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det blir bättre o bättre gumman! tänk på dig själv nu o det som finns i din mage! Ha det så underbart på resan nu! o mys massa!<3

2009-02-21 @ 21:08:35
Postat av: Erica

det gör vi :)

önskar jag kunde vart där :/



älskar dig

2009-02-22 @ 02:41:51
URL: http://fittcunt.blogspot.com
Postat av: IDa

som jag sa du måste möta dem förr eller senare visa att du vet att du gjort misstag & vill gå vidare så lovar jag dig att dem också gör det, längre du drar ut på det desto svårare kommer det bli att ta steget ! hopas ni har det härligt i "solen" Jag tänker på dig <3

2009-02-25 @ 20:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0