Resan bokad

2009-02-14 ♥ 23:10:42
Japp som rubriken lyder är vår resa bokad nu. På söndag morgon åker vi till Mallorca. Tyvärr så åker vi lite vid fel tidpunkt för de är inte jätte varmt där, men de är iaf inte minusgrader och de är juh en en veckas avkoppling med god mat.
Billigt var de också. Vi hoppas ändå på bra väder de ska tydligen bli lite bättre i början på Mars så vi hoppas på slutet av Feb istället =P.

Har googlat Mallroca och kollat vad de finns att se och göra där, eftersom vi antagligen inte kommer kunna sola hela dagarna måste vi juh fördriva tiden.. och det finns en del att göra som tur är =) Blir nog att vi hyr en bil och åker runt lite, man kan tydligen åka runt hela Mallorca på typ 2-3 dar.. de kommer vi inte göra men nu har ni lärt er något nytt idag =)

Vi ska på ett jätte fint hotell precis vid stranden.. rum med havsutsikt =P Ska bli så skönt att bara vara jag och Danijel.. och lilla Josef är med på ett hörn. ( Ja vi har ändrat stavningen på hans namn)



Min man kom hem med choklad till mig idag.. Chockad blev jag.. han brukar inte lägga alla hjärtans dag på minnet, och när vi sattes och åt sa han att borde köpt blommor till mig också.. aww han har aldrig sagt så tidigare så idag var de verkligen tanken som räknades <3 Älskar mina killar så otroligt mkt!!

Vi har myst ikväll med choklad och chips och kollat på Seven Pounds..riktigt bra film. Will Smith är en grym skådespelare.

Nu blev de ett aslångt inlägg

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Erica

MEN HALLÅ JAG SAKNAR ER :(

2009-02-16 @ 19:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0