Skäms på er

2009-02-10 ♥ 20:32:11
Mycket mindre än hälften som läste mitt förra inläg svarade på min fråga.. så nu frågar jag igen.. Vad säger eran magkänsla att jag har i magen, en pojke eller flicka? Ni har 2 dagar på er att svara! Don't disapoint me.

Kan verkligen inte fatta att vi snart ska på ultraljudet.. åå vad jag längtar, vad vi längtar.
Danijel låg och lyssnade på min mage häromdan och hörde bäbisen plaska runt där, sen på kvällen när vi låg och prata i sängen så sa han att efter han hörde bäbisen börja han förstå att han ska bli pappa..de värmer i hela kroppen att höra. Älskling du kommer bli världens bästa pappa!

Glömde berätta i förra inlägget att Danijel klippte mitt hår förra veckan, de e verkligen lyx att vara tillsammans med en frisör och bli klippt hemma i vardagsrummet.. tyvärr blev de en bra bit med hår som försvann de var så himla slitet.. är fortf ovan men de e snyggt och känns skönt, axel långt nu.... mitt hår har aldrig vart så lätt att borsta.

Imorron kommer Jessi och mamma =) dom ska juh följa med på ultraljudet .. Så imorron ska jag laga Grekisk mousaka till oss, Jessi vad sugen på något gott.. hoppas de duger.. du kommer få göra salladen Jessi ;) och ikväll har jag vart duktig och bakat morotskaka, väntar på att den ska bli kall så ska jag fixa glasyren och sen ska vi provsmaka den.. håll tummarna för att den går och äta och så att jag kan bjuda på den imorron.



Ne nu ska jag fortsätta kolla på Top Model

Älskar er så <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

tjej!!!

jag åker hemifrån för semester, inte för att "jobba". bara du köper fetaost så fixar jag det ;)

2009-02-10 @ 20:54:08
URL: http://arkko.se
Postat av: Nicole

ååh, grekiskt är så gott ! blivit lite bullmamma nu ? ;) du vet att jag lutar mest åt en flicka om det är känslan som säger det eller viljan att det ska bli det vet jag inte men En Flicka säger vi En Dahlia :D

2009-02-11 @ 10:06:10
URL: http://idelicious.blogg.se/
Postat av: Sanna

Skäms på dig! som aldrig uppdaterar.

2009-02-12 @ 07:24:02
URL: http://arctica86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0