Solen här kommer vi

2009-02-08 ♥ 15:04:37
Danijel fick ledigt på sportlovet =) Vi ska åka utomlands.. de ska bli så underbart. Vi vet inte vart än eftersom vi ska ta en sista minuten men till solen ska vi iaf =) Yaaaay jag e så glad.. 2 veckor till på jobbet sen en veckas semester =)



Igår vart de massa spring,, först till Ikea och sen handla.. de va tufft, hungrig och ont i ryggen men efter 4 timmar fick vi sätta oss ner och äta och bara koppla av.  Vi har sovit riktigt mycket den här helgen,, vilket är ovanligt för att vara Danijel.. han brukar sova typ 8 timmar sen vaknar han och går upp.. men ihelgen har vi sovit närmare 11-12 timmar, måste vara de tråkiga vädret..

Verkar inte som att vi ska göra något idag.. vilket e ganska skönt.. helgerna går alldeles för fort, imorron är de jobb igen.. Längtar tills på torsdag, äntligen ska vi på ultraljudet.. kommer kännas helt sjukt verkligt då tror jag.. och tänk om vi får veta om vi väntar en son eller dotter =) ..

Vad tror ni att de blir? Vad säger eran magkänsla?

Älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag tror en Pojke! :D

2009-02-08 @ 20:02:45
URL: http://theoalva.blogg.se/
Postat av: Emma

FLICKA :D

2009-02-08 @ 20:10:25
Postat av: Sanna

En liten tös tror jag.

2009-02-08 @ 20:32:29
URL: http://arctica86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0