......

2009-02-04 ♥ 20:49:47
Tror jag måste börja uppdatera lite oftare igen.. glömmer alltid bort vad jag ska skriva :S

Satt barnvakt åt gullungen Emilio i lördags.. de va tufft under natten eftersom han vakna några ggr men nör han låg i våran säng sov han som en stock.. och på morronen när han satt sig upp tog sin snuttefilt och log mot mig var de värt den tuffa natten =)

I fredags och i söndags kom Jessi och hälsa på också =) Alltid lika roligt, mamma och Jessi kommer nästa vecka.. dom ska juh följa med på ultraljudet..

Shit vad allting blev verkligt efter att man satt barnvakt en natt...känns som tiden kommer gå skit snabbt tills bäbisen är här för tiden har juh redan nu bara förvsunnit.. jag är inne i v.18 nu :S de e typ 10 veckor sen jag tog gravtestet.. jag tyckte tiden stått stilla när den i själva verket gått hur snabbt som helst.
Nästa vecka är de dags för ultraljudet..känns läskigt, men de ska bli så himla kul =) .. Vill nästan inte veta vad de är för kön längre.. de e roligt att spekulera i vad de är för kön men jag skulle aldrig orka vänta till förlossningen.

Tack Ida för nedräkningensgrejjen =) Nu kan ni se hur lång tid de är kvar tills min bäbis kommer.. plus minus några dagar säkert =P

Jag har fått ledigt på sportlovet, nu väntar vi bara på svar från Danijels jobb men de ska nog gå bra.. sitter liter smått och kollar på resor.. ska bli så skönt att åka iväg och bara koppla av i värmen =)

Ne nu har jag nog inget mer att berätta..

Ni betyder allt för mig mina älsklingar <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Mm! Så härligt med barn! Om man har haft det jobbigt räcker det bara med ett litet leende så har allt vart värt det ;) tihi..! Du kmr bli en grymt bra mams! :) <3

2009-02-05 @ 20:39:26
URL: http://theoalva.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag saknar dig bortom ord my baby mama! Tänker på dig varje dag!

2009-02-08 @ 09:03:51
URL: http://arctica86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0