åååååhhh <3

2009-01-14 ♥ 20:52:16
Fick hem min angelsound idag.. tog en liten stund men sen hitta jag bäbisens hjärta..=) De va så himla underbart att höra min bäbis hjärta.. kan inte ens beskriva de..bästa köpet någonsin.

Man börjar verkligen förstå mer och mer att de ligger en bäbis där inne och växer.. längtar så till i sommar, men jag ska verkligen njuta av graviditeten, för du min lilla älskling är ett mirakel med en stark vilja.

Jessi förlåt jag glömde ta bilden innan jag åt så får ta den imorron istället.

Såg att min blogg blivit lite populärare, men de e väl ingen idé att fråga vilka som hittat hit för ingen kommer ändå svara. Konstigt att man helt plötsligt blir intressant för att man är gravid. Jag tycker själv de är jätte kul att läsa gravidas eller folk som har fått barn´s bloggar.

Ska ringa min BM imorron, har nog järnbrist.

Jag är så lycklig, den lyckligaste. Du och våran bäbis är mitt allt älskling <3

Kommentarer
Postat av: Barbie

DU får se till att knapra järntabletter & äta broccoli :D Har för mig att järnbrist är vanligt vid graviditet .. eller du kanske menar Hjärnbrist ;P SAKNAR DIG BITCH ! <3

2009-01-15 @ 16:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0