Än är inte jobbveckan över

2009-01-30 ♥ 11:22:28
Neee.. för jag ska jobba imorron också, de e öppet hus på skolan men bara på förmiddagen som tur är.

Imorron kväll ska vi till Flemingsberg på Felipes 30 års fest, eller vi ska på middan innan, ta med Emilio och ha honom över natten =) har längtar efter de i typ 2 veckor nu. På söndag kommer Ann-So o hälsar på, har inte sett henne på hur länge som helst, så då åker Emilio och jag in till stan och möter upp henne och fikar. =)

Ikväll kommer Jessi hit och hälsar på, så jag har fullt upp ihelgen =) har sett fram emot att få sova ut men de blir juh inte så ihelgen..vet inte vad vi ska hitta på ikväll

Nu är de mindre än två veckor kvar till utraljudet.. lääängtar.  Har börjat känna bäbisen lite ibland.. hur mysigt som helst, men längtar tills Danijel också kan känna..De sägs att jag börjar se gravid ut nu iaf =)

På Måndag är de studiedag på skolan så då ska vi på utlfykt med alla barnen, åka skridskor...jag sa att jag kommer inte ställa mig på isen.. tänker inte riskera att ramla på magen, och de kan hända mig som inte kan åka skridskor...

Fick tillbaka min ansökan från komvux idag.. kom in på alla kurser jag sökt, varav en av de kurserna ville jag börja med för två veckor sen typ, fick ingen info om hur ska jag komma igång?!

Nu blev de jätte långt och kom precis på att jag glömde berätta att igår var vi på Babyland och kollade på barnvagnar ocj Danijel fastnade lite för vagnen som jag är förälskad i =)

Nu måste jag klä på mig. Älskar er <3

 Kääär. ( I annan färg)

Kommentarer
Postat av: Barbie

http://www.babystrology.com/baby-tools/baby-tickers/ Något Jag hittade Som du kan sätta in här på din blogg tycker jag ;)

2009-02-04 @ 16:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0