Frisk

2009-01-08 ♥ 00:20:31
Stannade hemma från jobbet idag, kände mig sämre igår kväll igen men nu mår jag bra =) SKa bli kul att träffa alla barn igen men ser inte fram emot att vara ute i kylan.. ska klä på mig lager av kläder imorron...

Vi var och åt på Kina idag... brukar inte friterad kyckling ingå i 3 små rätter? De gjorde de inte där och jag som var så sugen på de..

Vi har precis kommit upp ur badet, de va riktigt mysigt.. låg pratade om vilken typ av vagn vi vill ha och annat smått o gott om bäbisen... LÄÄÄÄNGTAR så till ultraljudet.. och jag spricker av nyfikenhet snart.. vad gömmer sig där inne? flicka eller pojke? ...

De bästa av allt är att magen har börjat titta fram nu..hur mysigt som helst =)

Ne tror jag ska äta lite crunchy och försöka lägga mig... börjar 12.30 imorron men gillar att ta de lite lugnt hemma innan jag går till jobbet.. Måste vika tvätten innan jag går också. Kom ihåg!

Danijel jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0