Fryser

2009-01-22 ♥ 11:37:11
som satan..vill bara krypa ner under ett täcke och mysa med älsklingen som är ledig idag.. men jag måste juh gå o jobba. Väntar på att Danijel ska skjutsa mig till pendeltåget.

Exakt 3 veckor kvar till ultraljudet.. tiden går fort men kan de gå liite fortfare tack =)

Nu finns faktiskt magen där hela tiden från morgon till kväll innan tog de en liten stund på morgonen innan de kom ut igen.. haha låter sjukt men de va så.. men nu är den ute hela tiden.. men jag längtar efter en lite större bula..

Snart helg.. ska se till att städa klart lägenheten blir så irriterad när den är halvt klar annars vet jag inte vad jag ska göra.. längtar till nästa helg när vi ska passa Emilio =)

Måste bara skriva några rader till en vän. Du är stark, ta inte skit, stå på dig istället, jag vet att du kan de. Du vet att du inte är nåt av de han kallar dig för, du är för bra för honom och jag vet inte vad mer du kan göra för att bevisa honom de. Jag vet att du inte vill ge upp men du måste säga ifrån till hans skit snack annars kommer han inte sluta.
Älskar dig gumman, finns alltid här för dig <3

Gullefjun <3 Du är bäst!

Kommentarer
Postat av: pappa

Har du sett min bula??blir bara större och större.Måste motionera mera.Älskar dig

2009-01-22 @ 17:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0