Helg

2009-01-10 ♥ 15:10:28
Sanna - Crunchy är som musli typ =P

Ush va trött jag var när jag vaknade idag..och jag har fått jätte svårt att somna om nätterna, skit irriterande.

Men jag har vart lite duktig idag och plockat undan lite och maten är klar.. väntar bara på att älsklingen ska komma hem, vilket han borde göra när som helst.

Jag har lust att gå på bio ikväll..får se va Danijel har lust med ..

Nu börjar i förstå mer och mer att vi faktiskt ska få en bäbis =) känns så j*vla underbart =) .. De är så mysigt och sitta och titta och prata om vad vi ska köpa..längtar tills vi kan börja handla in allt =)

Ni som har fått barn.. hur många rutin UL gjorde ni under hela graviditeten?

På tisdag går jag in i v.15 .. fast de känns som tiden står stilla går den riktigt fort =)

Älskar dig mit liv <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara 1 ul

2009-01-10 @ 21:12:32
Postat av: Nathalie

Man gör oftast bara 1 rutinultraljud. Sen får man boka fler om man är orolig lr om dem tkr att man behöver fler. Jag var nog på 5 lr 6 ultraljud för att dem ville se så att Alva växte ordentligt. Puss

2009-01-11 @ 02:29:50
URL: http://n
Postat av: Elin - Plymis

Tidigare när jag väntat Linus och Mattias har jag varit på ett ultraljud på sjukhuset, sedan även gjort ett mindre "ultraljud" hos barnmorskan i slutet bara för att se att bebisen är fixerad. :)

2009-01-11 @ 20:41:19
URL: http://www.metrobloggen.se/plymis
Postat av: Sanna

Aha- Musli ja. Där ser man..vadå ska du ha barn? Dä visste jag inte;) Jävla tjat..

2009-01-12 @ 00:46:16
Postat av: Sanna

1 rutin som Nathalie sa. Jag hade gjorde dock flera. Jag ramlade ordentligt på mage så mitt första ultraljud gjordes på akuten. Sen hade jag problem med folossning m.m. Så det blev en del ultraljud på förlossningen. Och så fixeringsultrajudet hos barnmorskan. Grattis till graviditeten! =)

2009-02-11 @ 10:37:13
URL: http://flickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0