Sovit bort

2009-01-25 ♥ 14:54:03
hela helgen typ känns de som.. igår gick jag upp vid halv fyra :S och hela kvällen var hur seg som helst.. Idag vaknade jag vid ett iaf och kände mig pigg.. håller på och städar nu...började juh förra helgen och nu ska de bli klart.. har bara vardagsrummet kvar, de jobbigaste rummet.. tyckte jag förtjänade en paus innan jag fortsätter..

Mådde jätte dåligt i fredags på väg till jobbet men tänkte att de skulle gå över.. men när jag kom fram till jobbet kände jag mig ännu värre så jag gick dit, sjukanmälde mig och åke hem igen..ska en arbetsledare verkligen få ge en skuldkänslor för att man mår dåligt och vill gå hem?! .. Nu om nångång lyssnar jag på min kropp.. allt för min bäbis <3

Tror jag kände bäbisen häromdan men de e så svårt att avgöra.. men dom säger juh att man kan känna fladder nu och jag tror att jag gjorde de.. Längtar till dom första sparkarna =)  .. 2 ½ vecka kvar till ultraljudet tiden får fortf för sakta.. jag vill se mitt lilla hjärta.. jag vill veta om de är en liten Dahlia eller Joseph därinne..tålamod är inte min starkaste sida.

Nu har Danijel strax rast ska ringa honom och sen städa klart här så jag kan sitta och vara nöjd över vad jag gjort idag =) Vill mysa och titta på en film med älsklingen ikväll.. hoppas de går nåt bra på tv.. annars får jag väl tanka ner nåt.

Jag är så glad att du står på dig gumman.. Du är stark

Älskar er <3 Ni gör mig så lycklig... JAG SKA BLI MAMMA .. kan fortf inte fatta de

Kommentarer
Postat av: Erica

DU SKA BLI MAMMA :D

saknar dig <3

2009-01-26 @ 22:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0