Städdag

2009-01-02 ♥ 12:53:13

Inte ens när man skriver att man väntar barn får man många kommentarer. YOU SUCK.. men tack till ser som skrev =)

För över ett år sen blev jag helt förälskad i ett flicknamn, Amira men sen nu jag blev gravid tyckte jag inte att de lät lika fint längre då kom svärmor med förslaget Dahlia...gillade de inte först, varken jag eller Danijel men nu älskar vi de. De är ett unikt och vackert namn... Vilket av dem gillar ni bäst?

Illamåendet verkar inte vilja släppa helt.. de har blivit mycket bättre men jag vill att de ska försvinna helt.. har börjat få huvudvärk ganska ofta också.. e de vanligt när man är gravid?

Igår låg jag och Danijel pratade om vad spännande de är att inte veta om de är en flicka eller pojke som ligger i min mage, vi bara längtar tills vi får gå o kolla de.. hoppas veckorna går fort nu =) Ska på rutin UL nångång o Feb..

Vi fick en jätte gullig dräkt och tröja av Jessi&Johannes igår..mina systrar e så himla glada och stolta att dom ska bli mostrar =)

..............................

Jag har vart så extremt lat dom här dagarna jag har vart hemma nu i jul.. jag har fortf inte packat upp alla mina kartonger från Märsta.. tror dom har stått där i typ 2 veckor minst..så idag har jag gjort en att göra lista:

1. Packa upp kartongerna
2. Plocka undan i lägenheten
3. Dammsuga
4. Laga mat

Så efter Våra bästa år sätter jag igång.. Danijel slutar 19.30 ikväll så allt hinner bli klart tills han kommer hem

Ush snart börjar man jobba igen.. den här ledigheten har gått alldeles för snabbt. Hoppas jag kan få ledigt nu under terminen så vi kan åka utomlands innan bäbisen kommer.

Danijel jag älskar dig <3 Du gör mig så himla lycklig


Kommentarer
Postat av: Emma

Jaha???

min fina bebisdräkt och haklappar från frankrike då???? höhöhöh? ??? XD

2009-01-02 @ 17:41:19
Postat av: jess

usch inte dahlia :p

2009-01-03 @ 20:29:54
URL: http://www.metrobloggen.se/jessicaarkko
Postat av: en sån där "ung mamma"

När Ludde låg i magen skulle han heta Leo eller Algot, det hade vi bestämt. Men det första jag sa när jag såg honom var "hej Ludde!" och vi hade aldrig nämnt namnet Ludvig. Men han var en sån bara :P

2009-01-06 @ 09:25:52
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0