Sunday

2009-01-04 ♥ 13:59:56
Först ska jag svara på en kommentar som jag tror var från Sanna =P Dahlia uttalas Dalia...Danijel och jag håller på och diskuterar om vi ska stava de med på h eller inte... jag tycker de är mkt snyggare med h.

Inatt drömde jag att vi hade fått våran bäbis.. en liten flicka.. åå vad jag längtar speciellt till Ultraljudet. vill bara se våran lilla älskling och h*n mår bra och förhoppningsvis få veta kön. Bara några veckor kvar.. de går fort.. hoppas jag

Nu börjar dom här "spökveckorna" komma när man inte känner sig gravid fast man är de... men jag tror att magen börjar titta fram lite nu iaf =)

Om 3 dagar är de tillbaka och jobba.. ska faktiskt bli kul.. saknar mina barn. Men de kommer bli så jävla kallt att vara ute.. ska ta med mig ett ton extra kläder och lämna på jobbet. Ska också prata med min chef i veckan, min provanställning går ut i feb så vill veta hur jag ligger till,..Håll tummarna för att jag får fast!

Häromdan var jag duktig och sökte lite kurser.. några barnskötar kurser, bara för att de äår kul till i vår och så nu till slutet av Jan sökte jag Socialpsykiatri,, så vi får se om jag kommer in.

Idag ska jag ge mig på en ny maträtt: Gotländsk lammgryta.. Hoppas den blir bra! Jag gillar egentligen inte lamm så jag hoppas verkligen den blir god. Åt jätte gott lamm på nyårsafton.

Danijel Jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker att dom namnen du skrivit låter jätte bra speciellt daliha vet int om jag stavade rätt nu men de e klart att de ska vara h i

2009-01-04 @ 19:05:06
Postat av: Nathalie

Sen fåru tänka att när bebisen kommer ut så kanske det inte alls ser ut som en Dahlia ;) Ja har jämt bestämt namnet i förväg men sen blire nåt helt annat :P hehe.. Men lycka till med allt snuttan! det är du värd =)

2009-01-04 @ 19:47:46
URL: http://nathaaaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0