Tiden springer iväg

2009-01-19 ♥ 10:30:02
Helgen gick alldeles för snabbt och nu är de måndag igen.

Har tvättat och städat en del ihelgen... haft besök av Jessi&Johannes, vart på bio och hälsat på Danijels föräldrar.
Ajuste får inte glömma att jag satt fem timmar i telefon med Jessica också.. haha

Den 31:a blir de 30-års fest för Felipe.. vi ska dit på middagen innan och sedan är de vi som är barnvakterna =) och Emilio ska sova hos oss...de blir bra övning för oss =) Haha..

Går in i v.16 imorrron.. nu tycker jag att veckorna bara försvinner.. men de känns fortf som att de e några veckor kvar till mitt UL.

Lämnade in en ledighetsansökan till min chef i fredags.. Danijel och jag ska försöka åka utomlands på sportlovet.. sista gången vi kan åka helt själva juh.. så jag hoppas att vi kommer iväg... Jag vill till solen ;)

Ush nu snöar de... SLUTA.. jag vill ha vår nu!!

Ska göra mig iordning och åka till jobbet..

Älskar dig mitt liv. Jag är så himla lycklig med dig <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet att de inte är så jätte bra att flyga va? min kompis fick missfall i 5månaden när hon åkte på semester...

2009-01-19 @ 20:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0