Uppdatering

2009-07-23 ♥ 11:55:27
Har egentligen ingen lust att blogga men tvingar mig själv lite eftersom de va så länge sen.

Yosef är nu 17 dagar gammal, fast mina dagar nu är jätte långa går tiden jätte snabbt. Vi har fått en snäll liten kille som knappt skriker, han gör mer sina egna ljud istället. Vissa nätter sover han jätte bra andra nätter vaknar han ofta vilket han gjort dom senaste nätterna så jag känner mig helt slut nu. Igår var vi på BVC och han växer som han ska, väger nu 3.780g, man ser i hans ansikte att han lagt på sig lite.  Han är så fin vår lilla son <3
Han har fått sina 4 sista siffror, nu är de bara andra namnet vi ska komma på.

Imorron jobbar Danijel sista dan på cirka 2 veckor sen tar han resten av sina pappadagar, ska bli så himla mysigt att vara hemma tillsammans hela familjen. Får se om vi kanske åker till e-tuna nån dag. Sen ska han juh söka semester i Sept eftersom han inte haft nån än. Älskar min lilla familj över allt annat! Har aldrig vart lyckligare <3

Nu ska jag passa på och gå och vila med min son.. fast jag är pigg nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kollar varje dag om du uppdaterar bloggen med någon bild ju! Väntar....=)

2009-07-23 @ 17:09:21
Postat av: Sanna

Jag skrev föregående..glömde namn dock=)

2009-07-23 @ 17:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0