Yosef 090706

2009-07-10 ♥ 03:26:09
I måndags eftermiddag kl.16.43 kom våran son ut. Allt gick väldigt snabbt, slemproppen lossna i söndags eftermiddag och under natten började värkarna komma. Då gjorde dom inte speciellt ont gick bara upp och promenerade runt i lägenheten så fort dom kom. Vid 10 tiden när Danijel vakna började värkarna bli starkare så han sprang ut till bilen och satte in bilbarnstolen de första han gjorde. Medan han var ute blev värkarna tätare och starkare och inget jag gjorde fick smärtan att minska. Ringde Danderyds sjukhus, FULLT. Vi blev hänvisade till Uppsala.Gabbi blev vår räddare i nöden som lyckades få in oss på BB Stockholm, vi åkte dit och Gabbi mötte upp oss. Vi var där kl.13.30 då var jag öppen 8cm....kl.16.43 kom Yosef ut. Jag ville ha epidural men fick hålla mig till lustgasen eftersom vår son hade så bråttom ut.
De gjorde jäkligt ont att föda barn, jag är en aning avskräckt för att skaffa fler barn men jag är riktigt tacksam för att de gick så snabbt och bra. Enligt barnmorskan och Gabbi hade jag en drömförlossning och inte nog med de så fick jag inga bristningar. Danijel och Gabbi var ett underbart stöd under förlossning.

Danijel är en helt underbar pappa och våran son är världens finaste!

Älskar mina killar över allt annat, jag är ingenting utan er. Ni är de bästa som finns <3

Kommentarer
Postat av: Elin - Plymis

Grattis! Grattis! Va kul för er! :)

2009-07-10 @ 17:13:33
URL: http://www.metrobloggen.se/plymis
Postat av: Sofie

Grattis! Jag önskar er all lycka!!=) Kram

2009-07-10 @ 23:28:05
Postat av: jeanine denise

Gratttis till lill killen, släng upp en bild ja ÄR SÅÅÅ NYFIKEN :d

2009-07-11 @ 13:41:12
URL: http://diamondintherough.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis Gumman!

Skönt att allt gick fort..

Ta hand om er!

Kram kram

2009-07-12 @ 10:14:29
URL: http://vanillabun.blogg.se/
Postat av: Jessica

med eller utan bedövning.. föda barn är det absolut smärtsammaste jag gjort i hela mitt liv. Jag väntar barn nr 2 o BÄVAR för förlossningen...

2009-09-18 @ 10:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0