23 år...

2009-06-13 ♥ 11:23:19
Ja igår blev man juh 23.. gjorde absolut inget kul alls.. Jag och André ska ha ett litet kalas här i slutet av månaden, så då kommer hela familjen upp =) ...

Danijel jobbade till 21 igår så jag gjorde iordning god mat och hoppades på att han skulle komma hem med blommor till mig =P .... vi kom förut överens om att vi skulle köpa videokamera tillsammans i present åt varandra så jag förväntade mig verkligen ingenting förutom lite blommor...

Men min älskling kom hem med en present



Jätte skön massagekudde med kulor som cirkulerar =)
Tack älskling <3 Älskar dig och våran son över allt annat!

Idag är de 30 dagar kvar tills Yosef är beräknad =) ...

Ne nu ska vi äta frukost och sen ska vi till svärmor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0