Ledighet..

2009-06-16 ♥ 15:05:11
Är jag verkligen mamma ledig nu? för de har jag inte förstått... men de är en skön känsla att vara hemma med ett gott samvete =) .. idag går jag in i v.37

Idag har jag njutit lite av solen på balkongen, suttit och läst lite om förlossningar och bara tagit de lugnt. Hade velat ta en sväng i stan men de får bli senare i veckan kanske... behöver köpa lite saker till bäbisen.. hoppas vädret håller i sig.

I helgen är de midsommar, vi har absolut inga planer :S .. jag vill ha sill och potatis iaf!!

Väntar på att Danijel ska komma hem, han är på kurs idag och sen skulle han träna, ikväll ska vi mysa framför Ugly Betty och dubbelavsnitt av DH =) .... Min älskling blir färdig utbildad den här veckan så nästa vecka ska han så på egna ben och är klar driftledare/arbetsledare... är så stolt över honom.

Idag ska jag laga hemmagjord pyttipanna men innan tänkte jag ta ett bad och duscha bort solen... jag har förresten fått ett jätte bra pigment under graviditeten, hoppas de inte försvinner när lillen kommit ut.

Älskar mina killar över allt!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Skönt att vara ledig! Ta vara på den tiden ni har själva tillsammans nu =)

2009-06-16 @ 19:40:33
URL: http://theoalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0