Midsommar helgen..

2009-06-22 ♥ 12:07:51
Danijel har vart ledig fre-sön. Vi har haft en mysig midsommar helg med Danijels familj.

Igår var vi hos Jessie&Felipe och kollade på deras nya lägenhet, åt och snackade skit som vanligt =) ..

Vi har börjat med dom sista föreberedelserna för bäbisen, vi köpte skötbord ihelgen, har ställt upp de och lagt in grejjer i de. Vi har fixat bilbarnstolen osv... Finns fortf lite smått och gott och ordna till bäbisen så jag ska fortsätta med de i veckan. Måste städa lägenheten också för på lördag har jag och André kalas här =). Undrar om jag ska baka en tårta eller köpa en tårta?! ..

Imorron går jag in i v.38 .. längtar så efter våran lilla bäbis, men jag försöker också njuta av den lilla tiden som de bara är vi två och magen fortf är kvar =).

Vi köpte videokamera igår också.. allt för bäbisen =)

Ons-sön ska vi vara hundvakt åt Gabi och Khalil's lilla hund.. ska bli skönt att ha nåt att göra.

Ne nu ska jag sätta på radion och göra lite nytta här hemma..

Älskar mina killar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0