Okejj jag vet..

2009-06-03 ♥ 10:40:40
Jag är dålig på att uppdatera min blogg, men har inte riktigt ork eller lust dom flesta dagarna. Men från och med nästa vecka kanske de blir lite mer. Jag jobbar bara en vecka till sen är jag mamma ledig =) ... känns både tråkigt och skönt. Kommer sakna min barn jätte mycket. Tror jag kommer inse mer vad som är på väg att hända när jag får tid att bara vara och förbereda sig innan våran älskling kommer..

Vi hade en jätte mysig helg med strålande väder =) .. Jessi sov här hela helgen, i lördags blev de en tripp ut till Johannes föräldrars lantställe.. Vi spela spel, fika, grillade entrecote och bara umgicks. I söndags åkte vi ut till Khalil & Gabis lantställe som är lite upp och ner just nu, så dom behövde lite hjälp. Jag satt i solen/skuggan den esta tiden men sen fanns de lite sysslor som även jag kunde göra.. tillsammans med Jessi.

 Gravida jag ...           Mamma&Pappa <3

Jag har blivit lite tjooock =P Hahah... 5 veckor kvar till Bf och såg på min nedräknare att de stod 40 dagar kvar.. De e juh sjukt nära, vart tog min graviditet vägen? =P .. Imorron ska jag till BM, tror våran son har fixerat sig får se vad hon säger imorron.

Vi diskuterar andra namn fram och tillbaka men än så länge har vi inte kommit fram till något.

På lördag blir de e-tuna och Jessi&Ericas student,ska bli mysigt att träffa familjen.
( Note to self: Glöm inte att vi ska äta på Corner också! )
Mitt minne är inte de bästa längre.

Såå nu fick ni en bra uppdatering, nu ska jag dammsuga lite och göra mig klar för jobbet.

Älskar mina killar <3 Ni är mitt allt.

----------------------------------------------------------------------
Någon dammsugning blev de inte... får försöka fixa de imorron.

Nu ska vi äta vattenmelon och mysa =)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej.. hör av dig innan du drar till e.tuna. vill se om ja kan ta mig in då! =) vill ju träffa dig gumman <3

2009-06-04 @ 20:13:03
URL: http://theoalva.blogg.se/
Postat av: Zolyra

Jo, jag brukar alltid köpa genom dem annars men den här gången hade jag enbart kontanter =/ Den vanlig turen. Åhh vilka fina bilder du lagt upp :)

2009-06-04 @ 21:04:17
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: Zolyra

Nej, mamma och hennes nya bor i Stenby faktiskt, nära huset du bodde i förut :) Pappa och hans nya bor i Strängnäs.

2009-06-05 @ 10:26:55
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: Zolyra

Ja det är jätteskönt att vara här igen, skönt att träffa familj och vännerna så igår var det myskväll hos mamma och ikväll ska jag iväg och grilla hos Carros pappa och sen kolla på Pain of Salvation på fristadstorget.



Ahhh, studentdags, kul :) Så det blir ett jäkla firande då? :)

2009-06-05 @ 14:25:42
URL: http://zolyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0