Student och mammaledighet...

2009-06-11 ♥ 11:55:50
I lördags åkte vi juh som sagt till e-tuna för att fira Jessi&Ericas student.. vädret var inge vidare men de sket juh dom i =P haha.. innan mottagningen ute hos Pär bar de av till Corner, som jag längtat hela veckan =) ... Väl ute hos Pär var de våran familj, Johannes familj och Jonas familj plus några bekanta. De var jätte mysigt och vi blev kvar till nio tiden.

Lite bilder från studenten =P

     



Igår var de skolavslutning på mitt jobb och även sista dan för mig att jobba, fick en jätte fin solros blomma av hela förskoleklassen plus lite annat =) .. Kommer sakna mina barn och mitt jobb.. har inte riktigt förstått än att jag är mammaledig..känns konstigt och säga när våran son inte kommit ut än =P. De kändes aldrig riktigt som ett avslut heller, ikväll ska personalen ha en liten grillkväll hos en av lärarna så tror att efter ikväll kommer de kännas att man är ledig.

Jag har gått in v.36, känns sjukt nära nu.. men gud va vi längtar =)

 v.36 (35+0)

Idag ska de städas här hemma innan personalgrejjen.. har skjutit upp städningen ett tag för att jag tänkt att jag ändå snart skulle bli mammaledig så nu måste de tas tag i!

Vi har fortf inte kommit fram till något andra namn, så nu får ni säga vilket ni tycker av dom här tre. De är dom som diskuteras just nu iaf:

Yosef Elia
Yosef Rami
Yosef Emad

Ne nu måste jag städa annars kommer jag aldrig igång..

Älskar mina killar <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tycker Yosef Elia var fint=) Grattis till er båda och lycka till!=) Kram

2009-06-11 @ 12:50:40
Postat av: Sanna F

Jag tycker också att Yosef Elia var fint=)

2009-06-13 @ 13:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0