Fredag..?

2009-06-26 ♥ 15:49:16
tror jag att de är har inte så bra koll på dagarna längre.

Fast jag inte göra så mkt om dagarna är de super skönt att få vara ledig och bara vara och göra allt i min takt.

Är så gott som klar med alla förberedelser för bäbisen, ska bara till apoteket och köpa lite saker och packa BB-väskan.
Började packa den lite smått igår, jag och Danijel valde ut kläder till bäbisen häromdan, Emma lär bli skit glad att vi packat en av bodysarna vi fick av henne från Frankrike. =P ...Har packat ner kläder till mig själv, nu är de baar lite hygienartiklar och annat smått som fattas.

Vi är hundvakt åt lilla Denise, Khalil och Gabi's hund, hon e så söt, ganska mysigt att ha en hund hemma.. fast bara i några dagar, tror inte jag skulle orka ha en hund på heltid. De rä skit drygt att behöva dra sig ut de första man gör när man vaknat. .. Igår var jag och Denise jätte duktiga och promenerade till Danijels jobb, de var lite kämpigt efter ett tag.

På söndag kommer min familj hit, jag och André ska ha kalas =P .. fast jag får en känsla av att de e min son som kommer få massa presenter och inte jag, haha. Ajuste måste fixa Andrés present också, får inte glömma de. Ska iaf bli jätte kul att alla kommer hit, har städat l'genhet i veckan ska bara sopa lite efter hunden sen.

Ne nu ska jag väcka min man som vilar. Vi läängtar så efter våran lilla pojke, snart e du här Yosef <3

 Denise, hon följer mig vart jag än går =P

Dåligt med kommentarer nu för tiden...

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack! =) hoppas allt går bra för dig om några dagar när de är dags för dig att föda! Spännande.. Ni har redan tagit reda på va de blir för sort förstår jag.. Lycka till Kram

2009-07-01 @ 16:35:54
URL: http://vanillabun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0