...!!!

2009-03-12 ♥ 10:44:17
De e nästan inte roligt att blogga när man inte får några kommentarer.

Bir en kort update nu ska strax dra.

I söndags åkte Erica&Jonas hem, åkte in med dem till stan ( efter massa krångel med tunnelbanan) och så mötte jag upp Jessie och lilla Emilio. Vi hälsa på Felipe på jobbet, han ringde och la undan min nya mobil till mig =) .. vi tog oss till Sikla köpte mobilen åt och sen hem till dom där jag spenderade hela kvällen.

Älskar min nya mobil den är jätte fin =)

Bäbisen bara växer och växer, nu börjar de bli lite tungt att bära magen, men de e underbart ändå =)

Jag har kommit in i någon stressperiod nu.. känner mig stressad över att få iordning allt i lägenheten innan bäbisen kommer, rensa ut gammal skit osv..få plats för bäbisens saker.. blir knäpp av att komma hem och se allt som behöver göras.. =P haha

Ajja nu har jag inte tid med här

Älskar mina killar <3

Kommentarer
Postat av: Barbie

Du är Så seg kvinna Jag somnar innan du ringer ! :P provar att ringa ikväll

2009-03-12 @ 12:41:59
Postat av: pappa

synd att du inte köpte en riktig mobil.Ska bli kul i sommar när han pluppar ut.Älskar dig

2009-03-12 @ 18:08:37
Postat av: Nathalie

Bli bättre på att kommentera själv! ;) HAha... Gud, vad fin mage du har fått gumman! :)

2009-03-12 @ 19:01:28
URL: http://theoalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0