Gäsp....

2009-03-03 ♥ 00:00:18
ush är helt slut ska strax gå o lägga mig.. vi har verkligen hållt igång hela dan...stressen kom tillbaka så fort man kom hem. Jag tillbaka till Mallorca!!

Jaa så idag har vi tvättat, handlat hämtat våran barnvagn som e så fiiin och jag fick nåt ryck och började gå igenom mina kläder och skor och de blir lite fler delar av lägenheten.. Vill bara fixa allt på samma gång men tiden räcker inte till de, får ta lite i taget.

Har inte lagt in bilderna från semestern på min data än så ni får vänta lite till ;)

När jag fråga vad som hade hänt hemma skulle jag nog vart lite tydligare =p jag menade i era liv allt annat viktigt såg jag på nyheterna ;) Haha =P

Ida du måste börja blogga snarast!! Jag får abstinens juh <3

Imorron ska jag till jobbet, är inte alls inställd på de men de blir nog kul men vill inte vara ute i kylan, ush. Efter jobbet ska jah ta en fika med Karin.. har inte träffat henne sen vi flytta från Märsta så de ska bli jätte kul =)

Lilla Yosef börjar sparka kraftigare och kraftigare men Danijel har fort inte känt nåt han slutar alltid sparka när Danijel lägger handen på min mage.. Busungen <3 Du är så efterlängtad!

Min blogg inlägg blir alltid så osammanhängande :S Jaja

Jag har inte velat lägga upp nån bild på min mage här i bloggen men jag tänkte faktiskt lägga in en nu ändå ;)

 V.21 (20+6)

Och några bilder på våran fina vagn..=)

     

Mina killar = Mitt allt <3 Älskar er!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin mage du har fått :)

2009-03-03 @ 08:28:30
URL: http://emma0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0