Gott & blandat

2009-03-07 ♥ 17:22:50
Resume av veckan som gått:

Måndag berättade om jag i förra inlägget... Vi tokälskar barnvagnen =) Man längtar ännu mer efter bäbisen när man ser den hela tiden. Har inte fått någon mera ordning i lägenheten, utan allt är huller om buller vilket stör mig grymt mkt.

I tisdags bar de av till jobbet igen.. de va jätte kul att träffa alla barnen igen och dom flesta av mina kollegor reagerade på att magen hade växt så mkt under en vecka =p haha Efter jobbet åkte jag in till stan och mötta upp Karin och Ann-Sofie, blev att köpa 2 par mjukisbyxor och en amningsbh.. bästa köpet =) Sen blev de fika med tjejerna och ta igen lite..
Fick en bok om att vänta barn och och föda barn av Karin, tack igen gumman! Nästa gång blir de fika hos mig och kika in alla bäbis saker ;)

Sen har de inte hänt så mkt före igår när Erica och Jonas kom hit..Vi har bara tagit de lugnt.. igår stod jag och stekte pannkakor i nästan två timmar.. de gör jag inte om.. ikväll blir de nog att titta på Melodifestivalen och sen får vi väl se =)

Lilla Yosef har börjat sparka ganska mkt nu vissa tider på dygnet.. så mysigt <3 tror Danijel kommer kunna känna sparkarna vädligt snart..längtar till hans reaktion på de =p .. Älskar mina killar så mkt <3

Ajuste glömde berätta de roligate av allt =) =) =) Karin och jag drar till Ullared i slutet av månaden,, då ska de shoppas massa bäbissaker.. och lite smått och gott till mig själv =) ska bli skit kul, men jobbigt att sitta på bussen fast de äre värt..nu kom jag på att jag har juh ytterliggare en rolig sak att berätta..jas ska köpa en ny mobil =) Tror de e första gången i mitt liv som jag köper en helt ny mobil till mig själv..kommer nog få den nästa vecka ska beställa den ikväll =)





Nu ska jag fixa lite med bäbis sakerna <3

Kommentarer
Postat av: Linda

åhh.. de va länge sen man va där.. Hade de mkt skoj?

2009-03-14 @ 09:35:12
URL: http://vanillabun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0