Hemma från Mallorca

2009-03-01 ♥ 21:06:50
Vet inte ens vart jag ska börja någonstans och jag är jätte trött så får se hur mycket jag orkar berätta nu.

Resan var över all förväntan, vi bodde på ett jätte fint hotell precis vid stranden med havsutsikt. Vi hade tur med vädret och har solat en del och blivit lite bruna =) .. De va inge bad väder men de klarade vi oss utan.
Vi har gjort lite utflykter och de har blivit många strandpromenader. Vi är båda super nöjda med denna resa, de var så skönt att komma bort och bara vara vi två.
Flygresorna var tuffa, speciellt dit spydde och hade mig tyvärr.

Känns konstigt att vara hemma igen och lite tråkigt fast ändå skönt att komma tillbaka till vardagen.

Imorron ska vi åka och hämta våran barnvagn som vi beställt... Förresten så har min mage växt en del nu =)

Ne nu orkar jag inte skriva mer, ville bara ge er lite update kanske slänger in någon bild sen när vi lagt in på dom datan.

Vad har hänt hemma medan jag vart borta? Branden i e-tuna vet jag redan om.

Ida har  du ny blogg?

Älskar mina killar <3 Vi har ändrat stavningen lite igen =P Yosef blir de... och ett andra namn har lagts på bordet också

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Skönt för er att ni haft det bra! =) Kan tänka mig att magen växt på nu! tihi... Aa, man hinner bytta stavning o namn ett antal ggr kan jag säga er. Kanske det inte ens ser ut som Yosef när han kommer ut :P tihi.. vad blev det för vagn då? Vi ska till sthlm idag o köpa en Phil and Ted vibe ;)

2009-03-02 @ 10:48:53
Postat av: Anonym

kan ju hoppas det blir en barnvagn haha.Älskar dig

2009-03-02 @ 18:21:32
Postat av: pappa

glömde namnet börjar bli gammal och sliten

2009-03-02 @ 18:22:42
Postat av: din nicole

kronprinsessan viktoria ska ju gifta sig men det har du säkert hört där borta att hennes kille friat, varit på svenska & utländska kanaler tog tyvärr bort bloggen pga olika anledningar men ska försöka att återuppta bloggen någon dag i framtiden ! föresten tycker jag Yousef var jättefint :D har saknat dig som en tok hör av dig !

2009-03-02 @ 23:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0