Lyckad tripp

2009-03-31 ♥ 14:11:33
Ja jag fick med mig en hel del hem kan jag säga.. de är inte mkt som fattas till bäbisen nu =) .. Bäbissakerna gick totalt på 4000 och lite annat smått och gott för 1500.. de var helt klart värt de. Önskar att jag hade haft ork att ta lite bilder på allt åt er men jag är alldeles för lat för de.

I söndags var jag tvungen att börja hitta plats till allt, påsarna tog juh över vardagsrummet.. medan jag nu tycker att jag börjar få lite iodning tycker Danijel att de e stökigt här..Haha =P .. Ska fortsätta plocka lite strax.. är hemma sjuk.. helt slut i kroppen och ont i halsen men lite ska jag orka fixa.

Snart är de påsk, de betyder att man är lite långledig.. ska bli superskönt =) .. plus att vi ska på påskmiddag hemma, känns som flera kommer tappa hakan över min mage =P den börjar bli stor nu har jag hört.

Nåt annat roligt som jag vill dela med mig av är att i Okt försvinner min sista betalningsanmärkning,, sååå underbart =)

Nu ska de plockas.. Älskar mina killar <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Gud vad skönt för dig! Då slipper du ha det i tankarna! Stolt över dig =)

2009-03-31 @ 21:40:04
URL: http://theoalva.blogg.se/
Postat av: Elin [ d i zz y l i c i o u s . b l o g g . se ]

Fin blogg du har :)

2009-04-03 @ 11:26:35
URL: http://dizzylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0