Solsken

2009-03-18 ♥ 10:20:37

Vad underbart att vakna upp till att solen skiner. Nu hoppas jag att snön håller sig borta!! Undra om man ska klä sig lite vårigt idag kanske =P

Har vart hemma i två dagar har känt mig hängig men igår vände de så jag fick ryck och började rensa och fixa så gott de gick i sovrummet... =) De enda som e kvar är att bädda spjällsängen.. längtar!

Bussresan till Ullared blev inställd nästa helg så jag jag kämpar för fullt med att fixa en resa dit ändå... jag har ställt in mig och sett fram emot att åka dit och jag ska ska dit så är de bara!

Danijel har känt bäbisen sparka igen =) ..de e inte lika svår att missa dom längre dom e så kraftfulla. Vi längtar så efter dig vår lilla älskling <3  NI betyder allt för mig!

Ne nu måste jag ringa några samtal och sen ska jag nog göra mig iordning.. i brist på annat.


Kommentarer
Postat av: Tezzi

Hej tjejen! =)

Ja det var ett bra tag sen, jag är kvar i stockholm, jobbar nu som säljare för Com hem så jag springer runt i hela stockholm under kvällarna hehe. Hur har du det? En liten sötnos på väg förstår jag, grattis :D Absolut, vore jättekul att ta en fika någon gång!

Kramar

2009-03-19 @ 18:07:31
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: Tezzi

Jodå det går bra, kommer in i det mer och mer har jobbat där runt 4-5 veckor nu. Fy vad kul, inte så väldigt långt kvar då, mindre än halva tiden =)

2009-03-20 @ 01:16:42
URL: http://zolyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0