Stolen

2009-03-23 ♥ 21:14:36
Vad heter du och din kärlek?  Annica & Danijel
Hur träffades ni? På en nattklubb
Hur länge har ni varit tillsammans?  Knappt 3 ½år
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Första är på väg =)
Har båda körkort? Nej bara Danijel, borde ta tag i de.
Isåfall, vem kör bäst? Danijel
Kommer du ihåg er första kyss? Ja
Vem sa "Jag älskar dig" först?  Jag
Vem är äldst? Danijel
Vilka stjärntecken är ni? Jag är tvilling, Danijel är lejon
Vem fyller först på året? Jag
Vem är längst? Danijel
Vem sjunger bäst? Danijel, han kan verkligen om han vill
Håller ni i handen på stan? Njaa
Var nån av er oskuld när ni träffades?  Nej
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej
Vad har ni gemensamt? Inte mkt =P Haha.. men de är de som kompletterar oss
Blev du kär i första ögonkastet? Jag föll vid första ögonkastet
Har ni någon speciell låt? So beautiful - Darren Hayes
Har ni några "fri kort"?  ?!
Har ni stora framtidsplaner? Tror inte man kan kalla dom små iaf
Har ni gråtit i varandras armar? Ja
Har ni varit utomlands tillammans? Ja 2 ggr
Vem lagar bäst mat? Båda två
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Tar de lugnt hemma, förbereder för bäbisen
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja typ
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej
Brukar ni bråka ofta? Inte bråka men tjafsa emellanåt
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer
Brukar nån av er prata i sömnen? Danijel kan göra de, haha men då är de oftast på arabiska så har ingen aning om vad han säger

Kommentarer
Postat av: Sanna

Frikort är ju typ den kändisen ni får ligga med om ni någonsin skulle få chansen. Kims är typ Jessica Alba, min är Jensen Ackles.

2009-03-26 @ 12:24:46
URL: http://arctica86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0