Tha Weekend

2009-03-20 ♥ 21:08:31
Då var de helg igen blev en kort arbetsvecka för mig.

Min och Karins ullaredsresa är räddad =) .. och den har blivit ännu bättre, vi ska åka med minibuss med mammas kompis och mamma.. nästa lördag ska vi dit.. läängtar.. listan är lång på de som ska köpas. JAg lär fastna för allt som har med bäbis att göra.

Ihelgen ska Jessi vara här, vi ska bara ha allmänt roligt och bla annat färga ögonbryn, haha =P ikväll ska vi kolla på film med min älskling, väntar på att Jessi ska dyka upp. Danijel och jag har till och med vart i Ica och köpt lite gott till filmen =)

Magen växer tror jag.. andra säger de iaf vi märker inte så mt skillnad nu =P .. Han sparkar och har sig för fullt där inne nu. så himla underbart.. Vi längtar så tills du kommer ut till oss älskling <3

Gumman jag önskar att jag kunde vara där med dig och inte så långt ifrån dig, men jag hoppas du vet att jag alltid finns här för dig <3

Älskar min killar över allt annat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0