Busy busy busy

2009-05-04 ♥ 10:06:15
Blir en kort summering av vad som gjorts de senaste dagarna:

Torsdag: Efter jobbet åkte jag in till stan och fikade med Karin och Ann-Sofie. Efter fikan mötta jag upp Danijel och vi hamnade hos hans kusin med tjej, tog de lugnt hela kvällen.

Fredag: Blev en heldag med Gabi, åkte till barkarby vi köpte lite saker till spjällsängen och Gabi var mitt uppe i ett projekt att fixa sina döttrars rum så hon köpte en del möbler. Resten av kvällen bestod av att hjälpa Gabi med sitt projekt. Vi fick en byrå av henne med mycket mer plats och lådor än den vi hade hemma till bäbisen. Så nu äntligen finns de mkt plats åt bäbisens saker =)

Lördag: Vi bäddade spjällsängen så fiort vi vaknat =)..  Khalil kom hit med byrån, fixade så mycket jag hann med den sen bar de av till Danijels kusin + tjej och vi åkte till grönan. De var ingen rolig dag alls, förstår inte vad jag gjorde där ens, fick bara stå och titta för gravida jag kunde inte åka nånting. Efter grönan tog vi en fika hos oss och sen åkte vi till hans kusin igen, åt och softade.

Söndag: Igår var vi bara vi två i princip hela dagen, åkte och handlade lite, lagade mat.. Danijel klippte och färgade mitt hår och sen på kvällen hälsade vi på hans föräldrar.

Idag är älsklingen på sitt nya jobb, hoppas de går bra för honom, väntar på att han ska ringa mig. Älskar dig över allt annat och våran lilla bäbis. Ni gör mig så lycklig <3


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!

Jag samlar på att som det står att det är en disneyklassiker.. :)

mm, snart är det dags för den lille att komma!

Jodå, det går framåt i skolan, sakta men säkert..!

Krama OM!

2009-05-06 @ 18:37:44
URL: http://vargarnasdam.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Hej jag har hittat till din blogg igen! Haha, Vad duktig du är!Baby sängen är jätte fin. Bra jobbat;D

Du har en(stooor) fin Mage oxå!

Kram!

2009-05-06 @ 19:07:24
Postat av: Tezzi

Tack så mycket!

2009-05-08 @ 10:44:09
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej gumman vad fin sängen blev!!!!

Älskar dig Puss mamma

2009-05-09 @ 18:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0