Great news

2009-05-20 ♥ 11:14:23
Häromdan tänkte jag skriva vad som hänt på sistone, men nu står de helt stilla i huvet... mitt minne är inte som de va förr. Helgen var trevlig iaf, i lördags var vi och köpte med tv med Danijels mamma och sedan hamnade vi hos hans syster. I söndags var vi Rosendalsträdgården (jätte fint ställe) med Sebbe&Patricia och efter de vart de middag på Kina med Jessie och Felipe. Emilio har blivit så stoooor =)

Idag jobbar jag 3 timmar sen är vi lediga till på måndag. ska bli så skönt.. och Danijel e ledig imorron =) Får se vad vi hittar på för kul.

Jag har fått jätte svårt att sova nu, och halsbrännan blir bara värre och värre, ska kila till apoteket idag och köpa nåt emot de. Lagom till att jag kommer till jobbet är jag helt slut och skulle kunna somna på stört, så börjar längta tills jag slutar jobba nu för då kan jag vila mitt på dan. Slutar den 10/6, kommer böla hur mkt som helst, kommer  sakna mina barn.

Våran lilla älskling bökar runt jätte mkt där inne nu, nu är de trångt, de e så mysigt men ibland känns de ordentligt =P haha.

And i have som good news. Igår fick vi ett papper om att vi kommer bli erbjudna att köpa loss våran lägenhet =) =) =) ... o så klart ska vi köpa den. Just nu känns allt som en dröm bara, en underbar dröm.. men de e verklighet =)

Älskar er mina killar <3 Ni gör mig lyckligare än något annat! Snart är vi en liten familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0