kycklingpizza

2009-05-23 ♥ 20:24:48
min man gjorde hemmagjorda kyckligpizzor för en stund sen, de va nog den godaste pizzan jag någonsin ätit, kommer inte ens ihåg hur god pizzan var i Mallorca.

Idga har vi bara latat och inte gjort mkt alls, snart ska jag tvinga min man att titta på Hundrtricket med mig och äta ännu mera glass :D ..

Igår var vi och handlade med svärmor, de va extra pris på tvättmedel...

 Så här såg bilen ut =P

Svärmor: 12 st    Vi: 5 st

Imorron sak vi på Nadines teaterföreställning, ska bli jätte kul att se =)

Älskar mina killar <3 Tror jag svävar på mol

Kommentarer
Postat av: Zolyra

Nej inte än så länge, fick bara nog av gamla jobbet, orkade inte med det längre.



Haha, bra där, kom just på att jag måste köpa tvättmedel! =P

2009-05-25 @ 12:04:48
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: Linda

De ligger typ i sundyholm.. eller ja, där man kan köpa ägg på väg ut till sundbyholm! vet du?

2009-05-26 @ 06:01:21
URL: http://vanillabun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0