Dålig uppdatering

2009-11-03 ♥ 12:14:24
jag vet... men har inte haft något roligt att berätta..

Yosef blir 4mån på fredag.. våran stora pojke <3 Ihelgen ska jag börja ge honom smakportioner och snart måste vi införskaffa en matstol till honom. Han har börjat gripa tag i saker som kommer vid hans händer, gullungen.. han har också börjat skratta lite =) .. De e helt otroligt hur mkt man kan älska en person. <3

Snart blir jag moster, de ser jag fram emot.. synd att vi bor en bit ifrån varann =/

Vad mer vad mer..... vi ska göra om lite i vårat vardagsrum, nytt bord och ny tväbänk.. bytt gardiner har vi gjort.. de blir nog riktigt fint sen när de är klart =) ..

.... Just nu väntar vi på Danijel, vi ska åka och handla lite och sen tänkte jag ta en sväng förbi Solna centrum, Yosef behöver en ny höstoverall han har växt ur sin björndress..de va nånting mer jag skulle ha därifrån men de kommer jag inte på nu..

Nu har jag inte tid med de här mera...

Älskar mina killar <3

Kommentarer
Postat av: Erica

ja moster ja :) <3

2009-11-04 @ 15:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0