Mitt Universum

2009-11-16 ♥ 21:43:34

Min man kände sig bortglömd =P

Min kärlek till dig växer mer och mer för varje dag. Aldrig någonsin har jag känt ett så starkt band till dig.. inte så konstigt du gav mig de finaste man kan få i livet, ett barn. Du finns alltid vid min sida och stöttar mig och hjälper mig. Du är den givmildaste och mest omtänksamma människa jag träffat. Inget gör mig gladare än och veta att jag ska spendera mitt liv med dig och Yosef, min egna lilla familj. (Förhoppningsvis får Yosef syskon också)
Jag är så glad och tacksam för att du gav oss en andra chans, en andra chans du aldrig kommer att ångra.
Jag älskar dig mer än ord kan beskriva och de jag ser fram emot nu är att bli din fru <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, det var lite halvläskigt att se allt rakt framifrån =)

Jsg läser till sjuksköterska och har nu praktik på BB/förlossning.

2009-11-17 @ 20:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0