Moster

2009-11-06 ♥ 18:11:07
Jaa då har man blivit moster för första gången =) till en liten tjej mer änså vet jag inte än. Hoppas att allt gick bra och grattis till Erica&Jonas.. längtar tills jag får se lilltjejen. Såg en bild på henne hur fin som helst.

Idga har jag vaccinerat mig mot svininfluensan.. Jessi de kändes visste! Sen har de bara gjort ondare och ondare vill inte veta hur de kommer kännas imorron. Nu stog de iaf i tidningen att man bara behöver en dos =) Yaaay. Hatar sprutor.

Har också vart på BVC idag och mätt och vägt Yosef, han väger nu 8.320g och är 66cm lång.. Mammas lilla knubbis. Idag är han 4mån gammal, tiden går så sjukt fort. Tänk att Erica fick barn eaxkt 4mån efter mig =P Haha..

Ne nu ska jag gå vi ska till Khalil och Gabbi ikväll.

Älskar mina killar <3

Kommentarer
Postat av: Erica

snart ses vi <3

2009-11-09 @ 14:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0