3 mån

2009-10-13 ♥ 12:16:22

I tisdags bkev Yosef 3 mån, tiden går så himla fort våran lilla plutt börjar bli stor.. han charmar oss hela tiden och vi kan inte låta bli att ständigt pussa på honom. I tisdags roade vi oss med att göra avtryck av hans hand och fot, tror jag råkade skriva gipsavgjutning i bloggen då ljög jag. Men de gjorde jag dock på öppna förskolan i igår, ska hämta dom imorron så får ni se.

 Så här blev avtrycken iaf =)

Har vart duktig på att promenera och tränat på bollen den senaste veckan och de ska jag fortsätta med, mamma kilona ska bort.

Igår började jag städa lägenheten och idag ska jag städa resten, vart ute en stund men de e jätte kallt så kommer stanna inne resten av dan.

På torsdag börjar dom vaccinera mot svininfluensan, tror jag ska ta mig dit och köa så man har fått de gjort.

Äntligen har vi börjat samla på Disney filmer till Yosef =)

Blogg designen är ändrad, vad tycker ni? Jag älskar den, baar Yosefs namn som ska bli lite synligare. Visst e han fin våran ögonsten?

Nu ska jag äta nåt.

Älskar mina killar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0