Bumbo

2009-10-04 ♥ 15:00:52
Kommer inte på att jag har något intressant att berätta om de senaste dagarna förutom att Yosef fick smaka på Mango pure iförrgår, han älskade de =) .. ska köra på med lite smakportioner nu i några veckor innan han ska börja äta portioner mat, gröt ska han också få smaka snart =). Jag fick inte igång min mjölkproduktion så nu får han bara ersättning, känns jätte tråkigt men kan inte göra så mkt mer =/

Idag kommer pappa/morfar, Lynne, Aunti Jessica och Johannes, ska bli jätte kul :D och Johannes ska hjälpa mig fixa om min blogg design så kom i senare ikväll och kika =) ...

Älkslingen är iväg och tränar och har köpt en bumbo till Yosef han är juh stadig i nacken nu och vill hellre sitta upp och vara med än att ligga så bumbon är perfekt =) ..



På tisdag blir våran lille pojke 3 mån, tiden har gått så fort.. ska göra gipsavgjtnuning av hans hand och fot då, kul att ha =) .. på tisdag ska han få sin vaccinspruta också.

Vi har lite att göra i veckan, känns kul.. har träffat en mamma som bor här i närheten som också har en son, han har bara en vecka mindre än Yosef, så de blir nog en del promenader framöver =)..

Karin var här i torsdag, de va så himla kul, Yosef pratade hur mkt som helst med henne. Vi har bestämt att vi ska börja träna.. längtar till att få komma igång.. + att jag ska köpa en orbitrek Elite så jag kan träna hemma också =)

I'm out

Älskar mina killar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

smakportioner redan? han är väl bara ca. 3 månader? tarmarna är ju inte utvecklade då.. de är därför de står från 4 månader på all barnmat!!!!

2009-10-16 @ 15:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0