Bittra människor....

2009-09-05 ♥ 11:25:07
har tydligen hittat till min blogg...

Har precis ätit frukost, Yosef sitter i sin gunga/babysitter och ser sig omkring, allt är så spännande =)

Omskärelsen gick jätte bra, han var lite gnällig i några min på eftermiddan annars har han vart lugn och glad som vanligt. Mammas och pappas plutt är så duktig.

Ikväll ska vi till Danijels föräldrar och äta men innan vi ska dit ska jag och Yosef ut och promenera, funderar på att gå till Babyland behöver köpa en kudde till vaggan/korgen.

Imorron blir Yosef två månader, stora killen =) ... De är forf en del vänner som inte kommit hit och sett honom än =/ .. pratade med Ida igår och hon skulle leta upp en lucka och komma hit.

Nu har jag inte så mycket mer att skriva..ska gosa med min son istället.

Älskar mina killar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0