BVC

2009-09-03 ♥ 11:41:05
Igår var vi på BVC, nu väger våran älskling 5250g och 58cm lång =) mammas stora kille, kommer knappt ihåg hur liten han var när han kom.. tiden går så fort, på söndag är han 2 mån. Mamma älskar dig så obeskrivligt mkt!

Idag börjar allvaret.. nu ska dom där 8 extra kilona bort, nån som vet en rimlig tid som mål att få bort dem? Väntar på att Danijel ska komma hem, för vagnen ligger i bilen.. då ska Yosef och jag ut och promenera, 5 km.
5 dagar i veckan ska jag gå 5 km har jag bestämt mig för.. och äta rätt och mindre. Har precis gjort situps på min boll, ska göra fler under dan.

Ikväll kommer Danijels kusin och tjej över på middag, blir nog trevligt. Tur att de e städat och snyggt här hemma så jag inte behöver tänka på de. =)

Skulle så gärna vilja lägga upp bilder på Yosef men jag är lite av en övernojjig morsa kan vi nog kalla de och gillar inte att vem som helst kan spara bilderna man lägger upp.. om nån kan lösa mitt problem hojta till =)
Annars finns jag på bilddagboken om någon vill gå in o ch kika där på våran finaste.

Kämpar fortf med amningen, har börjat använda ett tillmatningsset nu.. så de här är sista försöket sen blir de att delamma.. vet inte om jag inbillar mig men de känns lite bättre, vi får se vi får se.

Nu håller min prins på och somnar, tror jag också ska vila lite, Danijel e juh inte hemma än på en stund så.
Älskar mina killar så mkt, kärleken bara växer och växer! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter du på bildagboken

2009-09-03 @ 15:08:48
Postat av: Anonym

8 kg är väl inte så jävla mycke att gnälla över.

tänk på dom som går upp över 20 kg vist ja kan förstå att du kanske vill gå ner mamma kg men va fan 8 kg är ingen ting.

2009-09-05 @ 06:45:51
Postat av: Anonym

8 kg övervikt märks ju inte. fan inget att gnälla över de e ju fan bara att gå ut varje dag o gå så har dina 8 kg snart försvunnit. stackare du måste ha de jobbigt med din övervikt. :s

2009-09-05 @ 06:48:46
Postat av: Sanna

Idiot(du som kommenterar), hon har väll inte gnällt i bloggen om sina extrakilon utan bara påpekat att hon har gett sig fan på att dom ska bort, Bli inte sur för att du är ett fetto och hon är smalare än du.

Stackars bittra lilla tjockis!

2009-09-06 @ 14:20:23
Postat av: Jessica

Snacka om bittra människor som läser din blogg. De som har mer än 20 kg att gå ner har förmodligen ätit sig till det under graviditeten och det är lättare att gå ner när man har mer än 8 kg i övervikt. Bara självdiciplinen som fattas kanske.. Jag hade tur, jag gick upp 14 kg under graviditeten och har gått ner 26 kg. Men stressa inte över det, de säger att man ska ta det lungt,man ska räkna med 9 mån efteråt som en graviditet typ. Sen om du kämpar med amningen så är det klokt att lägga viktnedgången på hyllan tills du själv känner att du känner att allting fungerar ok.

2009-09-18 @ 10:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0