Jobbet

2009-09-27 ♥ 21:35:49
I fredas var juh på jobbet och hälsade på... Jag blev påhoppad av massa barn som sa att dom sakna mig. Av vissa fick jag knappt gå iväg en millimeter ifrån dem. De va så himla kul att träffa barnen och personalen. Träffa många föräldrar också, alla tyckte Yosef var så söt.
Nu när jag inte vart där på ett tag har jag insett hur bra jag trivs där och med mitt jobb.. så jag funderar faktiskt på att utbilda mig till fritidspedagog.. måste först bli klar med mitt slutbetyg bara, 400p till..tror jag ska ta tag i de snart kan juh ta en kurs i taget.

Ihelgen har vi städat, tvättat och handlat.Iigår var vi på kalas hos Jessie och Felipe, Emilio har juh fyllt 2.. han var så himla gullig och gav sin filt till Yosef hela tiden och stoppade tillbaks nappen i Yosefs mun när han tappat den. Han kommer bli en bra storebror nån dag.

Nu sitter jag här i min ensamhet, Yosef sover och Danijel e hos Sebbe, ville ta ett bad men jag känner mig swå himla trött så undrar om jag inte ska gå och lägga mig tidigt förengångsskull.

Imorron ska jag ta mig till BVC de e snart en månad sen jag mätte och vägde Yosef, skulle dit i torsdags men då spöregnade det. Innan ska vi till Lindex hoppas jag och utnyttja vårat presentkort.

Håller tummarna älskling, men de tror jag inte att du behöver ;)
Älskar min lilla familj så himla mkt <3

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag är inte naiv. jag bryr mig om mitt barns lycka, och det mäts inte i något h*n får eller inte får.

Du lacka ur på emma för att du läste "blev en present till Erica och min bebis" ?



hon har inte glömt Yosef för att hon bryr sig om sitt andra systerbarn.

2009-10-01 @ 18:12:24
Postat av: Erica

mitt barn är min ENDA prioritet, och det är inte så att du och jessica frågat något för heller..?



2009-10-01 @ 18:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0