Resultatet

2009-09-23 ♥ 15:55:43
Igår morse bar de av till Ullared, vi hittade en del smått och gott, tyvärr hittade Danijel inga kläder men som sagt de blev lite annat smått och gott. Jag är nöjd med resan och vi har redan pratat om att åka i vår igen. =)
Tack älskling för att du följde med och tog hand om Yosef när jag sprang runt som en galning med Jessi, haha =P

Här får ni bilder på våra inköp:

Ser nu att texten med priserna blev ganska liten, orkar inte ändra de hoppas ni ser något iaf.

        
    
    


Present från aunti Jessica


Gulligaste köpet av pappa Danijel


Älskar mina killar <3 

Nu har jag en del att göra...





 





Kommentarer
Postat av: Anonym

fina grejjer :D den där ärmlösa koftan var ju skitsnygg

2009-09-23 @ 16:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0